[#健康] C+美の分享 ||減脂修身追求健美身型接迎健康體魄- NU SKIN 的ageLOC®TR90®體型管理計劃(次回)

[#健康] C+美の分享 ||減脂修身追求健美身型接迎健康體魄- NU SKIN 的ageLOC®TR90®體型管理計劃(次回)

 
********************************
不經不覺 ms. C 已經開始了NU SKIN 的ageLOC®TR90®體型管理計劃差不多一個月了,係呢段時間慢慢培養到3333+均衡飲食習慣及定期運動,都有減脂修身既小成果,等我同大家跟進下ms.C 既進度喇!(可以睇返初回: https://goo.gl/cGLk8T
********************************
第一步,當然是要依時食用ageLOC®TR90® 套裝入面的產品,幫助調控食慾、能量生成、促進肌肉維持、提高身體脂肪代謝、為身體補充優質蛋白質等,以體脂率來管理健康體型,呢個係第一個必備條件!一開始的頭15日,要每日早上先飲用JUMPSTART 啓燃飲品;之後早餐&午餐都要配上FIT 勻致膠囊 & CONTROL 星沛膠囊(下圖兩樽就係啦)。
晚上就簡單一點,飲用TRIMSHAKE® 均適奶昔,再加一份肉類蛋白和蔬果,就OK喇。
****************************
第二,奉行3333+均衡飲食原則,呢個係 ms.C 試過咁多個飲食管理(瘦身餐單)入面,暫時算是易記又易用。容易跟不在話,可能大家都有試過一些減脂修身餐單,限制多之餘,最慘慘係食唔飽,搞到冇咩恆心繼續跟落去。但呢個飲食原則就容易融入生活之中,進行期間唔需要記住太多飲食規範,容易掌握,仲有好多食物可以選擇添。講左咁耐,3333+飲食原則即係每日三餐吸收一個拳頭般大小的能量五穀、非肉類蛋白質和繽紛蔬果各一份,加上一個手掌掌心的肉類蛋白質,均衡飲食。能量五穀都好多選擇,穀類、麵包、米飯等都係,肉類蛋白質既代表就有雞、鴨、牛、豬、魚、海鮮等,非肉類蛋白質例如有奶類、蛋類、豆類等,繽紛蔬果類就可以食多少少,所以有個「+」。係健康瘦身期間,仲可以打邊爐食飽飽都係第一次咋。
打邊爐都可以食得健康, 3333+之下,先揀返個少油、較清淡嘅湯底,可以有一份牛肉(肉類蛋白),加一份我最愛的烏冬(能量五穀),野飲就係一杯豆漿(非肉類蛋白),當然仲可以食蔬果放題喇。
注重三餐蛋白質均衡而足量攝取,讓身體新陳代謝時間增加,加強脂肪燃燒。而且將3333+融入了生活之中,比以前吃得更精明,選擇對健康更有益的食材,加上飲食變得更加定時,減少零食及宵夜,令生活更加健康。
****************************
除了3333+均衡飲食之外,仲要配合運動喇,運動除咗可以燃燒脂肪,加速身陳代謝之外,仲可以令身體線條更加結實,擁有更加健美體態,同時達到想要既減脂修身效果,咁就唔怕消左脂後D肉鬆泡泡。每次做既運動量都唔使太大,簡簡單單係屋企都可以做到。ageLOC®TR90®體型管理計劃套裝入面有一隻教學影碟,可以跟住入面既簡單運動做。不過,ms. C 都係一隻懶豬豬,都唔係日日有做帶氧運動,好彩返工地點同屋企十分之接近,每日就把握返工放工快步行。週末間中行下山都係一個唔錯既選擇,可以Relax身心之餘,仲可以Keep Fit家!為左有好D嘅效果,當然之後會做多D帶氧同不帶氧運動啦!
****************************
一如之前,NU SKIN都有專業的product educator,follow up ms.C 既健康進度。努力一個月,好開心下半身腹圍 & 大腿尺寸上有改善,而且肌肉量有所增加,脂肪率都有所減少。
****************************
原來簡簡單單,輕輕鬆就可以做到健康體重管理及修身,黎緊餘下既日子,ms. C 都要Keep Going Keep 住FIT!迎接更美好既Summer!
****************************
產品及有關資料由品牌提供
****************************
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供,
本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。
****************************
 | 講女C生活 | by ms.C 
♧ 80′s 後 x 100%土生土長水瓶港女
♤ 講玩‧講食‧講扮靚;隨心講,隨心寫
♧ 歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
- youtube channel:  - ms.C - x 講女C生活 // 
--
follow ME: facebook \ instagram  
--
⌞ms.C⌟ 其他網誌
she.com | beauty qooza | theztyle | i-trial | 
weshare | pixnet | style-tips | 

Unknown

沒有留言:

張貼留言

Instagram